Zarządzanie relacjami z klientami
CRM w Bitrix24 zapewnia platformę do organizowania i śledzenia interakcji z potencjalnymi lub istniejącymi klientami, partnerami, agentami i innymi kontaktami. Bitrix24 tworzy bazę kontaktów, w której interakcja i historia kontaktów są zarządzane i przechowywane. Wszystkie nowe zdarzenia (rozmowy telefoniczne, wiadomości, spotkania) związane z kontaktem lub firmą są łatwo rejestrowane i można zaplanować ich dalszą interakcję, na wiele różnych sposobów, w tym za pomocą zintegrowanych zadań.
ZARZĄDZANIE
INTERAKCJĄ
CRM zawiera instrumenty do tworzenia raportów, importowania / eksportowania kontaktów, przeprowadzania analizy i wykonywania segmentacji grupy docelowej tak precyzyjnie, jak potrzeba. Przychodzące kontakty lub potencjalni klienci mogą być dzieleni między menedżerów sprzedaży, kampanie marketingowe mogą być analizowane, a uprawnienia dostępu do dowolnej transakcji lub potencjalnego klienta mogą się zmieniać w zależności od jego statusu lub innych parametrów.
RAPORTY I ŚCIEŻKI
SPRZEDAŻY
Szybkie spojrzenie na ścieżkę sprzedaży daje natychmiastowy wgląd w transakcje w toku i ich poszczególne etapy. Etapy można łatwo dodawać, a każdy z nich pojawia się w osobnej linii i innym kolorze. Długość linii odpowiada całkowitej sumie transakcji na tym etapie, a tabela z wartościami liczbowymi jest wyświetlana poniżej ścieżki. Co ważne, Bitrix24 pozwala na nieograniczoną liczbę kanałów sprzedaży i tworzenie wielu ścieżek sprzedaży, jeśli masz kilka linii produktów lub ośrodków zysku.
Procesy biznesowe w CRM
Leads and Deals mogą być przetwarzane za pomocą znacznej automatyzacji z wykorzystaniem procesów biznesowych. Proces biznesowy może zawierać wszystkie możliwe działania z elementami CRM: wysyłanie wiadomości e-mail, przypisywanie odpowiedzialności, ustawianie zadań itp. Procesy biznesowe mogą zmieniać status elementów, wypełniać pola i tworzyć nowe elementy, takie jak oferty.
Cele sprzedaży i kwoty
Cele sprzedaży można ustawić bezpośrednio w CRM Bitrix24. Oznacza to, że możesz ustawić cele dla każdego z agentów sprzedaży i śledzić ich postępy w czasie rzeczywistym. Cele można ustawić na dwa różne sposoby - albo jako liczbę ofert, które należy wygrać przez określony czas, albo jako minimalną wymaganą wielkość sprzedaży.
Automatyzacja marketingu
W oprogramowaniu CRM Bitrix24 istnieje wiele reguł automatyzacji sprzedaży i marketingu, które mogą być wywoływane przez różne zdarzenia. Na przykład można dodawać lub usuwać klientów do iz list remarketingowych na podstawie ich zachowania. Możesz też automatycznie dzwonić lub wysyłać wiadomości e-mail do klientów na określoną liczbę dni przed wygaśnięciem ich bieżącej subskrypcji. Możesz w pełni zautomatyzować ścieżkę sprzedaży, prowadzić segmenty w oparciu o ich działania i odpowiedzi, a także zepchnąć oferty w dół przy minimalnym zaangażowaniu człowieka.